Akuten..

Hej.. Igår kväll skulle ju jag gå och lägga mig ganska tidigt för att jag var trött.. O Precis innan jag skulle lägga mig i sängen så skulle jag bara springa ner för att kolla en sak, och när jag var i trappan så halkade jag, och jag fick så JÄVALA ONT I BENET. Så vi åkte upp till Akuten och röntgade.. kul.. Satt där i 4,5 timmar innan jag fick gå in, och hela tiden gjorde det ONT som fan! O när jag väl kom in fick jag röntga (stavning).. Nu får jag gå med kryckor i 2 månader.. har brutit högra benet.. :'( Det gör så jävla ont!

Puss - Johanna Melin


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas det är ett aprilskämt! Annars lider jag med dig.

2011-04-01 @ 10:36:31
Postat av: Emma

Nej :O Johanna, du måste ju vara försiktig! :(

2011-04-01 @ 13:33:33
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0