...

Förlåt (igen) för att jag inte har bloggat.. Men solen har varit framme typ varenda dag, så jag har solat.. haha ^^
Så jag har bara inte orkat att ta fram datorn! ;o
Men nu när solen har kommit fram har jag faktiskt börjat fota lite djur och natur igen,
så ni kommer att få se många bilder ;) (men det kommer nog lite bilder på människor också..!) <3
Dagen som kommer: Jag ska ut en sabbis till stallet, sen dra vi ut till Kolmården till farmor och farfar's land.
Min faster Mia bor där ute också, men hon har inget internet, (ellen, hon har mobilt, men det använder hon) och vi stannar hela dagen, så det blir bara det här inlägget idag!
Men här kommer lite bilder:
Ellen och jag..<3
Tessie <3
Fiiin pippi! <3
Resten av bilderna får ni en annan dag!
Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0