Estrid!

Japp! Nu är bästa Estrid här, och hon kommer att vara här tills på onsdag :) Hon kom idag klockan 09.33 typ.

Dagen: Vaknade mellan 10 o 5 i 9, farfar skulle komma klockan 09.00 för att vi skulle hämta Estrid vid tåget. (hon kommer från Stokholm..)

Sen chillade vi lite, och solade! Fan vad jag blev brun! ;o <3 Sen drog vi in till stan och kollade lite.
Jag hittade: Ett par svarta jeans, Vitt linne som var öppen i ryggen, sen hittade jag en Jumpsuit (Byxdress). Jag säger bara: SÅ JÄVLA SKÖN! Sen hittade ett ljusgrön pösit linne.. Inte super fint kanske.. men det var billigt och jag tänke bara ha det över bikinin. <3

(Jag har redan ett par svarta jeans, men dom sitter inte lika bra på mig som dom här gjorde, så jag ska klippa sönder dom gamla till shorts!)


Just nu har Estrid och jag tjockat i oss en B&J glass, Phish Food! As gooood!

Men nää.. nu ska vi faktiskt gå och träna lite!



Haha, gammal bild på oss två sen i sommras! <3 Saknad tid!!!
Vi är ju assnygga!


Puss - Johanna och Estrid





Kommentarer
Postat av: Anonym

Phish Food , är det en ny smak ? ;)

2011-04-19 @ 10:45:58
Postat av: Johanna

Nej, den är ganska gammal! Men svin goood! :)

2011-04-19 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0