Frissan

Hejsan!
Just nu sitter jag och Skypar med Tessan och Titus.
Snart kommer mamma hem och då ska vi dra ut till stallet. Det är hoppträning ikväll!
Kommer bli Niccce!
Mamma ringde för typ 15 minuter sen och sa att jag tydligen ska till frissan imorgon,
så jag ska fråga våran Spanska lärare om jag får gå lite tidigare! (Vi ser ändå bara på film på Torsdagar!)
På fredag har vi en ny tid på sharpman, så vi ska dit klockan 5, sen när vi kommit
hem så ska Ellen sova här.. På lördag ska hon men ut till stallet och sen på eftermiddagen
ska vi fira pappsen, han har fyllt år!
Haha, gammal bild på mig o Ellen ;)
Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Ellen

GRATTIS MAAAAATS !! säg att jag säger det ! <3

2011-04-13 @ 16:11:48
Postat av: Johanna

Haha, visst ;)<3

2011-04-14 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0