Regn..

Det regnar ute och jag har precis pluggat lite, ska väl fortsätta tills klockan 7 i alla fall..
Efter ska jag hoppa in i duschen och klockan 20.00 är det dom nya avsnitten
av The Simpson" och "Family Guy".
Det får man ju inte missa!
<3
Dagen: 08.00 - skolan, 15.00 - skolan slutar, då drar jag och Tessan in till stan,
för jag skulle kolla på vår/sommar jackor, men jag hittade inget..
16.50 - tar bussen hem. När jag kom hem försökte jag få i Missan (katt) hennes
medicin.. gick inte så bra, till slut fick jag ha henne i knät och tvinga i henne sin medicin.
Tog typ 45 minuter + massor med rivsår.. -.- <3
Nu har jag som jag sa precis pluggat lite (+ att jag har kollar kläder på nätet).
Lägger ut det jag har hittat som jag vill ha.. haha ^^
Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0