Rubrik

Jaha.. just nu sitter jag i min säng, alla gäster har precis åkt hem.
Vi har ju firat pappa!
Idag har min gammel mormor dött :'( Hon blev 99 år! Ganska gammalt tycker jag..!?
Farmor va ganska ledsen! (eftersom det var hennes mamma).
Men annars har dagen varit ganska normal.
Imorgon blire upp tidigt, ska tävla i Sörping :)<3 Det kommer bli niccce!
Innan alla gäster kom vare as varmt så jag gick ut och solade! Det var jätteskönt!
Fick en rand typ på 1 sekund ;o, så nu har jag blivit lite bruuun! Yess! Äntligen! <3
Haha, här kommer lite random bilder.. (Dom är nog riiiktigt fina.. -.-)
Haha, hade tråkigt på lektionen ;)
Haha, Olivers fina keps ;) Någon liten tycker jag.. haha ^^
Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du glömde skriva om att jag red idag ;)<3

2011-04-16 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0