Taken

Igår kväll efter jag hade sett på Vampire Diaries, så kom pappa upp och frågade om jag skulle komma ner för att titta på film med dom (mamma o pappa).
O jag sa att jag skulle komma om typ 10 minuter.
Vi såg på "Taken". DEN VAR SÅ JÄVLA BRA!! asså herregud!
(Det är den bästa film jag någonsin sett!!) fast.. aa.. det är vad jag tycker i alla fall..<3
Det handlar om en pappa, och hans dotter och hennes kompis.
Kim (dotter) och Amannda (kompis) åker till Paris helt ensama.
Dom ska bo i Amandas kusiners svin stora lägenhet.
Kims pappa tycker egentligen inte att hon och Amanda ska få åka iväg helt ensama,
för han vet hur världen ser ut. (Han är en f.d CIA-agent).
Men hans f.d fru tycker att han är löjligt, och därför går han med
på att dom ska få åka.
Men det skulle han aldrig ha gjort, för Kim och Amanda blir kidnappade.
Han har exakt 98 timmar på sig att hitta dom innan dom blir omöjliga att spåra... ;o
..... mer säger jag inte ....
Hade svårt att bestämma mig vilken som var bäst ;s !
Jag säger bara: SÅ J*VLA F*CKING BRAAAA!!
Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Emma Staaf

Den är jättebra! Såg den förra året någon gång! :)

2011-04-09 @ 15:41:39
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0