Twitter..

Jag bara undrar hur många det är som har Twitter egentligen?!
Typ alla kändisar har det.. men hur många "normala" personer har?

Om jag ska vara helt ärlig så skaffade jag bara Twitter bara för att följa
dom kändisar jag "älskar", t.ex. dom som är med i "The Vampire Diaries"! Haha ^^



Mamma har fortfarande feber.. stackare! :'(<3


Idag är det söndag och snart en ny vecka igen.. men snart är det ju Påsklov! YeeY<3
Det är bara 74 dagar kvar till sommarlovet! (om man inte räknar med idag)!!!


Men här kommer typ 3-4 cepade bilder på mig och Mi, som vi tog igår..



Haha, är hon inte snygg?







Twins?


Puss - Johanna Melin



Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ju kändisar på twitter men tror du att du kan chatta med dom ?

2011-04-03 @ 11:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0