Back on Track (maybe)

Hejsan alla! Det var ett tag sen jag blogga men det är för att jag inte har varit på blogg-humör..

Men nu ska jag i alla fall försöka blogga regelbundet! Det kommer bli svårt nu när skolan börjar o så..
Men jag ska i alla fall försöka.

Dagen: Jag vaknade klockan 10.00 av Picazzo tror jag.. Han hoppade nämligen upp i sängen och jama som en idiot..
Men vi gosa ett tag och så la han sig bredvid mitt ansikte med min runt om sig. Vi båda somnade nog lika fort!
Sen så vaknade jag över en lastbil utanför fönstret som var öppet. Hihi, min babe låg fortfarande kvar på samma ställe som han gjorde när vi somnade om. Men i vilket fall så va klockan 11.30 och då gick vi upp och åt frukost.
Det blev lite yoghurt, hihi!^^ Picazzo tyckte det va jättegott!



Min baby!<3

Efter jag hade ätit frukost så ringde jag Ellen och vi bestämde att vi skulle åka in till Augusit ett tag. Vi fick skjuts av Ellens mamma klockan halv 2 ungefär.

Vi checka runt lite och jag hittade faktiskt en tröja från MQ.
Jag visar den imorgon + att jag visar allt annat jag har köpt på senaste tiden.. Haha, jag lovar att jag ska lägga ut bilder på det jag köper.. men sen så gör jag aldrig det.. men jag ska försöka orka lägga ut bilder imorgon!

Vi åkte till och med en av alla "karuseller" idag.. (klockan är över 24.00 men aja.. jag säger idag till igår ändå..)
Det roliga va att det va bara jag och Ellen.. Vi va helt själva i hela jävla "karusellen".. Menmen!
Vi fick åka i typ 10-15 minuter i full speed så... det ändå negativa va att jag har en illröd rygg nu..
Fyfan vad hårda säterna är!

Efter det gick vi oh käka.. och efter det hände inte så mycket.. Vi tog bussen hem!

Klockan 22.00 cyklade vi upp till högabersvägen och kollade på fyverkerierna.. imorgon (idag) ska vi åka in till hamnbron och kolla! Det är så mycker "finare"!

Men jag ska gå och sova nu tror jag!




Puss o gonatt! - Johanna Melin


Kommentarer
Postat av: linn andersson

söt tjej :)

2011-08-26 @ 18:17:41
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0