Dålig uppdatering (igen...)

Godmorgon alla!
Nu har jag uppdaterat dåligt igen.. som vanligt då.. men jag har faktist en bra ursäkt!
Augusti! Haha ^^

Tessan har precis kommit till mig och nu ska hon börja göra sig iordning.
Jag har redan duschat och sminkat mig lite lätt!

Bussen vi ska ta går 12.05, vi börjar nämligen inte förren klockan 12.30! Ganska chill faktiskt.
Jag har dock ingen aning om när vi börjar imorgon.. haha!

Just nu sitter jag i underkläder.. för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, men det är ganska varmt ute,
så jag tror att det blir shorts och något linne.



Gamma bild på mig.. Haha, kom precis på att det här kortet togs samma dag som vi slutade!
Haha, fyfan! Det va ju över 2 månader sen ;o

Men nu ska jag blåsa mitt håååår!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0