Finspång

Dagen började med att jag vaknade klockan 11.
Då gick jag upp och åt frukost och efter det hoppade jag in i duschen lite snabbt!
Det va riktigt skönt att duscha! Har ju inte kunnat det när jag varit sjuk. Jag är visseligen fortfarande riktigt förkyld men nu kan jag i alla fall stå upp!
Efter duschen så gick jag ut i solen och la mig i solstolen i 45 minuter! Det va riktigt skönt!
Fick ganska mycket färg, men det försvinner typ lika fort igen pågrund av vädret + att man är förkyld... -.-

Just nu sitter jag i sängen och skypar med Ellen och Anton. Jag ska snart gå och lägga mig, eller typ om 50 minuter.. Menmen!

Haha.. när jag börjar skriva på ett inlägg så kommer det alltid något som distraherar mig... det här inlägger har har hållt på att skriva i typ 40 minuter eller något..

Det står ju lite längre upp att jag ska sova om typ 50 minuter.. well.. dom 50 minuterna här förvandlats till 20..
Haha ^^

Men nu börjar jag blir lite trött! JÄVLA FÖRKYLNING!!



Jag just nu..<3


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0