Hemma

Nu har jag kommit hem och nu sitter jag i sängen.. som vanligt!?!

Harry Potter va AS BRA!! Det är lugnt den bästa av alla filmer! På något sätt så känns det ändå lite sorligt att det är den sista filmen.. Det känns så konstigt.. ;o Jag ska inte säga något om vad som händer..
Det finns ju folk som inte sett den än!


Jag just nu: Jag vet inte vad jag ska göra! Usch hatar sånt här! Jag vill inte såra någon..
Men det vet jag att jag kommer att göra.. för det gör jag alltid..
Jag vill bara gråta! Fan!

Är det bara jag som har den där känslan när man inte riktigt vet vad man vill, när det gäller kärlek?!?
Den är sjuk jobbig, och varje gång jag känner så vill jag alltid gråta!
Och jag brukar alltid lyssna på låtar som får mig att vilja gråta ännu mer!

Men nu ska jag äta!

Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0