Leken, skratten, Busset på lekhuset...

Jaa... Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på radio, och det är reklam just nu..

Just nu sitter nog Ellen i bilen påväg hem från sin Cup! Hon kommer hem någon gång inatt!
Jag har saknat henne! Och imorgon ska hon komma hit! Vi har såååååååååååååååååååååååå mycket att prata om!!!

Idag efter frukosten så gick jag och Tessan ner och kollade på Remember Me, och Oh My Gosh vad den var bra!
och den va verkligen sorglig.. Haha, jag sa ju att jag skulle smygfilma tessan för att hon skulle gråta..
Haha, det blev inte riktigt så... det va jag som tjöt! :$


Haha, för någon dag sen så va det en fråga på East FM. Frågan va: Vad skulle du göra om du fick byta kön en dag?
En tjej hade svarat: Jag skulle vilja att någon sparka mig i pungen.. för att se om det verkligen gör så ont som dom säger att det gör!

Haha, så jävla klockrent svar!

O en kille hade svarat: jag skulle vilja få ett pms utbrott..

Haha!!



Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0