Ologiskt

Asså vafan!?!?

Igår typ runt klockan 02.00 så började det spöregna och åska.. Så jag drog ut sladden till min klockradio..
Och jag har ju alarm på den.. men då tänkte jag: Fan va skönt! Alarmet kan ju inte ringa nu när sladden är ur..
MEN NEJNEJ! DEN RINGDE I ALLA FALL! HUR FAN KAN DEN GÖRA DET????
OCH NÄR JAG SKA TRYCKA PÅ KNAPPEN SÅ DEN SKA SLUTA SÅ GÅR DET INTE... JAG TRYCKER PÅ ALLA JÄVLA MÖJLIGA KNAPPAR FÖR ATT FÅ TYST PÅ DEN.. MEN DET GÅR INTE!

Men nu är det i alla fall tyst Och fråga inte hur jag gjorde...!?!?

Jag glömde att skriva hur det va i Finspång tror jag.. jag är inte säker o jag orkar inte kolla, så jag skriver lite lätt om igår!


Det va väldigt väldigt trevligt!
När vi åt middag så var det speciellt trevligt!
Vi "barn" satt vid ett eget bord! (okej.. jag kan faktiskt inte säga att det var ett barn bord.. Det va jag, o sen va dom andra 17+ haha, alla förutom M o jag har tagit studenten..)
Men i alla fall..

Vi satt och snacka sjuk mycket om allt möjligt! Jag vet inte hur, men vi kom in på ämnet skolan.. o fyfan va vi prata.... vi prata om betyg, lärare och hur man egentligen skulle lära ut dom olika ämnerna. Haha, sen prata vi om vildsvin o älgar o när man kör bil m.m

Det var i alla fall sjukt trevligt!


Nu ska jag nog ta o gå upp o äta frukost!



Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0