Rix FM

Jag har precis kommit hem från Augusti och nu skypar jag med Ellen och Anton.
Dagen idag va den bästa på länge! Jag träffade typ alla jag saknat! <3<3<3

Ellen och jag tog bussen in vid 16.35 och på den bussen träffade vi Wickan, Sanna och några fler.
Vi klev av vid södertull och då gick vi in och träffade Tessan.

Fyfan va många snygga killar det är på stan under Augusti!!!

Ellen och jag sprang ner och kollade på fyverkerierna, det kommer lite bilder imorgon tror jag.

Typ klockan 23.00 så sprang vi på Titus, Sebbe och Gurra. Vi stod och snacka ett tag men sen så drog vi.

Och nu har jag inte gjort så mycket.

Imorgon så åker jag och Ellen självklart in igen.. haha! Klockan 20.00 så är det något disco på olai (eller vad det nu heter..) Det ska vi gå på, eller vi ska i alla fall kolla o se om det är värt att stanna eller inte!

Men nu ska jag ta mig något att äta (är svin hungrig!) och sen kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars <3


Puss - Johanna Melin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0