Shwoosch!

Förlåt för att jag inte har hunnit blogga så mycket idag.. men jag har gjort ganska mycket!

För typ 30 minuter sen kom jag hem,  jag va hos Ellen.
Ellen och jag tog en promenad och vi träffade Wickan o Linnea påvägen!
Har saknat dom sjukt mycket! Vi snackade ganska länge men sen va dom tvungna att dra, så då stack vi hem till Ellen!

Och typ klockan halv 12 så cyklade jag hem.. Haha, det gick i 1000 km/h!
Jag har nog aldrig cyklat så fort i hela mitt liv! ;o
Om ni undrar varför jag cykla så fort är det för att jag och Tessan blev följda av en bild när vi va ute och gick häromdagen.... och nu när jag va själv så ville jag inte att det skulle hända.. hehe..!

Men i vilket fall.. jag ska snart gå och lägga mig, så vi hörs imorgon!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0