sjukling

Igår efter Wickan hade gått så började jag känna mig riktigt trött..? Så jag satte på lugn musik och sonmade.
Jag sov i en timme ungefär och när jag vaknade mådde jag skit! Usch! Har inte mått så dåligt på väldigt länge!

Så jag försökte somna om, men det gick inte.. jag hade ont i magen, huvet bihålorna (stavning)
och benen och.. aa! Typ allt man kan ha ont i..! Inte kul!

Just nu sitter jag o skypar med John o Titus, fast dom snackar bara om vad dom ska göra idag, typ bada osv..
Inte så kul att höra eftersom jag bara får ligga i sängen... -.-
Menmen.. heller ligga i sängen en dag o bli frisk än va uppe ett tag o inte bli frisk..!

Meeeeen, nu drog dom oxå..
SÅ nu lyssnar jag bara på musik.. ska väl se på någon film snart så jag får något att göra!

Fan att va sjuk på en fredag alltså!!!! Fuck!

Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0