Skype

Jag har precis gått upp, Ellen väckte mig... som vanligt.. men i vilket fall så skypar jag med henne och anton nu.

Vi hade tänkt att åka in till Augusti så småmingom. Men det blir väl inte förren runt klockan 2-3.

Min ruggrag är helt sönder! Jag har riktigt ont i den sen igår! Men jag SKA åka mer idag!

Iår så finns det någon ny "karusell". Det är som en stor platta med två runda "ringan"
(det är massor med säten i en ring) det är två "ringar" på den där plattan. Och när den börjar så fälls plattan upp i nästan 90° och så snurrar den runt samtidigt som dom där ringarna också snurrar runt!



Typ sådär ser den ut, fast den som finns inne i stan är lite mer röd!

Fyfan vad kul det ser ut! Men jag får se om jag åker den med tanke på min rygg jävel!


Men nu ska jag äta frukost och göra mig iordning för att cykla/gå upp till Ellen!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0