The sun is shining, and so am i

Hejsan alla glada!

Idag skiner solen och jag känner mig riktigt glad!

Jag har ägnat min morgon med att kolla efter saker på internet som jag vill ha i mitt rum när vi ska fixa det!
Jag har hittat en klockradio/högtalar till min Iphone, ett runt svart nattduksbord av glas och en byrå.

Den där klockradion/högtalaren fanns bara att beställa, men pappa sa att man kunde kolla om Media Markt hade något likande som man kunde köpa. Så idag ska vi åka in och kolla. När vi ändå är igång så kanske vi kollar på glas nattduksbordet jag hittade. Det bordet finns nämligen på Mio, och det ligger nära härifrån!



Det där är klockradion/högtalaren som jag vill ha! det bästa med den är att högtalarna är sladdlösa, så jag kan ha dom vart som helst i rummet för att få ett bättre suround (stavning) ljud.

Idag ska jag också beställa hem första säsongen av True Blood, vi får se om jag beställer det andra eller inte.
Dom va faktiskt dyra.


Nae, nu måste jag passa på att sola lite!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0