Tidsinställt / solat

Det här inlägget är ett tidsinställt!

Just nu skypar jag med Ellen, jag ringde precis upp henne!
Solan skiner idag och jag har faktiskt orkat släpa mig ut ur sängen och lägga
mig i en solstol på gräsmattan på baksidan. Det var riktigt skönt! Jag sola ungefär 30 minuter...
Sen orkade jag inte mer utan va tvungen att lägga mig i sängen igen... -.-
HATAR ATT VA SJUK!

Hihi, men det bästa är att jag faktiskt har fått ganska mycket färg! (Typ det ända som är bra just nu! Förutom att jag pratar med min älskling då!!)

Men nu blev jag sugen på att äta något! Och det är inte vanligt när jag är sjuk! Jag brukar gå ner mellan 5-7 kg varja gång.. :/ Vilket inte alls är bra! Så jag ska passa på att ta mig något att äta!





Jag just nu... tycker jag är suuuuuuper snygg... -.- fast.....!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0