2011

Nu har det nya året kommit och nya saker kommer hända :))

Jag och Ellen (om hon kan) ska gå och titta på nya Narnia i 3D på tisdag :) Kommer bli suuper :) <3
hihi §§

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra , jag mår inte så bra.. mår lite illa och har ont i magen :'( Hoppas att det går över snart <3
Så länge ska jag nog titta på någon bra film och äta något.. det kan ju vara därför jag mår illa.. men jag är inte ett dugg sugen på mat, får nog tvinga i mig något litet . :/

Här kommer resten av bilderna från Julafton <3
Morfar , haha <3
Farmor <3
Alla julklappar :)
Har faktiskt gjort den dör själv, Stolt :DD <3 ;P haha
Faster Mia :)
Sötaste kusinen Alice <3 (hon har lite svårt att vara seriös på bilder) :P haha
Random bild på mig när jag skulle hämta vatten , haha <3
;OO Stark Sprit !! :P haha <3
Tomten var på besök hos oss :OO WOW !! hahah (farfar)
Haha, en som iallafall trodde på tomten :) <3
Farfar *host*oj jag mena tomten*host*
Alice igen :) <3
Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0