Ellen Blom <3

Som ni kanska såg igår så skrev ju Ellen ett inlägg om mig igår , så nu är det min tur att skiva om henne :) <3

Jag älskar dig grymt mycket och vi har alltid troligt tillsammans <3 Om vi är osams så löser vi det alltid på typ 10 minuter.. <3 Det går inte att ljuga för dig.. bara om det är för ditt eget bästa <3 T.ex. om du tror att något ska göra ont.. och jag säger att det knappt kommer att kännas, men jag vet egentligen att det kommer att göra ont ;) Då kan jag ljuga för dig, men aldrig annars ;*

Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra.. vi har inte känt varandra så jättelänge, men vi är ändå som syskor<33333

Jag älskar dig !!!!








Puss // Johanna Melin <333

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar dig <3 <3

2011-01-05 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0