Johanna Melin <3

Utan dig skulle aldrig solen skina. Allt skulle vara mörkt. Du skiner upp min dag, älskar dig !
Har kännt dig lite mer än ett år och jag kan inte fatta att vi är så nära! Jag kan berätta allt för dig. Vilket humör jag än är på så vet du att jag aldrig menar endel saker som jag säger. Du finns alltid där för mig i vått och torrt.
Jag älskar att ligga på eran matta och bara skratta åt saker som inte ens är roliga och höra ditt roliga garv.
Du lär mig nya saker varje dag. Jag har så himla många roliga minnen med dig som t.ex. när jag gick ut i trosor, När du, jag och Tessan åt glass på lindahls och jag tappade glassen, Tessan rapade och du visade hur man skulle äta glass på ditt roliga sätt och när vi lekte vinprovare fast vi hade läsk. Haahah <3
Med dig upplever man nya roliga saker varje dag :D Jag hatar att bråka med dig och jag kan verkligen inte ljuga för dig, det går bara inte ! Jag kan ju inte glömma att jag älskar när du kammar mitt hår ! :)<3














Pussar och Kramar // Ellen Blom <3

Kommentarer
Postat av: Älskat

2011-01-04 @ 19:57:32
Postat av: Johanna

Älskar diig <333333333

2011-01-04 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0