Rubrik ‹3

Asså jag vet inte vad det är med mig ?!?!?!? Jag bloggar typ aldrig nu för tiden :/ Men det SKA det bli ändring på :) !!

Igår: Jag och Ellen gick ju på bio och och såg Narnia den riktigt bra :D Och 3D:n funkade faktiskt !! Det var jättefränt :)) haha §§ Filmen är definitivt värd att titta på . <3

Idag: Det har inte hänt något speciellt.. Eller jag har pratat lite med Tessan, vi ska ju också gå på Bio, fast vi ska se TRON :) (i 3D) I Narnia var det inte så många 3D sener men det kommer det att vara i TRON :)<3 Eller jag hoppas det i alla fall <333

Juste ! Igår fick jag ju äntligen min nya telefon, min gamla var det ju något fel på.. så helt gratis fick jag en Iphone istället :) Tyvärr ingen 4 men det är lika bra med en 3Gs :DD Så nu behöver jag inte skämmas när jag behöver ta upp den ur fickan, haha ;P Medan min gamla X10 var inlämnad så hade jag nämligen en gammal Nokia telefon ;o haha <3







Rosa skal :) <3<3<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill också ha en blå nokia :D

2011-01-07 @ 23:19:36
Postat av: Apan1337

Vilken fin blå nokia du fick!!! <333333333

2011-01-08 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0