.!.

Dagen:
Efter jag hade vaknat så duschade jag, sen stack jag till Ellen.
Där va jag ett tag, sen gick vi till Slipen, där möte vi Titus och Abbe, men Titus stack typ
efter 10 minuter, för han skulle till Öland!

Abbe jag och Ellen stack till Henke och efter det så stack vi ner till slipen för att bada.
Jag hann dock aldrig ta av mig kläderna som jag hade över bikinin innan jag blev islängd av
en viss person *HostAbbeHost*

Vi mötte också Emma R och Sanna! Emma skulle hem direkt, men Sanna hämtade sin bikini så
hon också kunde bada!

Efter vi badat klart så gick jag, Sanna och Ellen hem till Ellen igen och åt lite.
Sen vi 12 typ skulle Sanna hem, då följde vi henne och vi snacka om RIKTIGT viktiga saker!

Sen cyklade jag o Ellen hem.. Aa, och nu gör vi inget..

Men vi ska väl typ göra oss iording nu!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0