har tråkigt.......

Som ni säkert har märkt så bloggar jag så fort jag har tråkigt... Även fast jag inte har något att skriva om.

Imorgon bitti drar jag till Maffe och är där ett tag, sen på kvällen kommer mamma och hämtar mig..
När jag kommer hem ska jag antagligen börja packa upp och sen ska vi väl äta något.
Kvällen blir väl som alla andra kvällar.....?

På måndag har jag inte några speciella planer, jag får helt enkelt ta dagen som den kommer.
Fast någon dag i veckan ska jag va med Therese, och jag måste köpa present åt Ellen.
Hon fyller ju år om (jag räknar inte idag) 4 dagar!

Haha, då är det bara 13 dagar kvar tills jag fyller!
Och efter den dagen är det bara 365 dagar kvar tills jag fyller igen, haha ^^


Ae, här får ni en helt random bild på mig...



Snyggaste ever.....?


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0