Home again..

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musiiiik!

Men på stan då:
Jag köpte: För gick vi till H&M, men vi stack där ifrån typ direkt, efter det gick vi till lindex.
Där köpte jag 3 par trosor. Sen åt vi lite, och efter det drog vi till BikBok.
Där köpte jag ett linne, och sendan åkte Hannah och Ellen hem.
Jag och tessan drog till H&M igen, då titta vi lite mer, och då köpte jag en bh och 3 par trosor igen.

Men nu ska ja äta.. jag vet inte vad jag ska göra ikväll.. menmen, hittar väl på något.




Det är linnet jag köpte.. jag biter mig i läppen, jag vet att det ser muppat ut.. -.-


Puss - Johanna Melin


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på det andra du köpte och tröjan i detaljer :D

2011-07-23 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0