Oslo

Snart ska vi äta lite korv till kvällsmat och sen kanske vi ska umgås lite.
Efter det går vi ut till husvagnen, imorgon åker mamma och pappa hem, men jag stannar hela vecka 30.

Ellen kommer på måndag om allt går som det ska! Kommer bli as nicccce!


Tvn är på här i rummet, och det är nyheter, det är såklart om händelserna i Oslo.. :'(
Asså fyfan! Vem kan göra något sånt!! Vem fan klär ut sig till polis och sen åka till ett sommarläger och börja skjuta ihjäl massor med barn??? Helt sjukt!! Nu sa dom att han skjöt ihjäl 85 barn som dog direkt..!! Hemskt!



Men nu något helt annant:

Ni vet att jag la ut ett youtube klipp av Mio?

Nu ska jag lägga ut en till av alla hans covers..

Den här gången blir det låter Lovekiller! Den är så sjuktbra! Jag smälter ärligt talat av hans röst!





Så sjukt underbar!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Anonym

han suger

2011-07-24 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0