Regn

Igårkväll såg jag på Änglar och Demoner. Den va braaaa!!
Haha, Stellan Skarsgård är med i den ;P

Aja...

Jag vaknade vid 11 och sen dess har det ösregnat hela tiden.

Idag ska jag sova hos Ellen eller så ska hon sova här, men det är sak samma.. <3


Meeeeeeen, här kommer lite mer bilder:











Lite suddig, men dom sprang fort som fan.. ;)



Ni får mer sen, för nu ska jag kolla på världens bästa serie!!
Pretty Little Liars! Det är så himla bra!
Om jag ska vara ärlig så är det nästan, men bara nästan, bättre än Vampire Diaries!

Fast serierna är så himla olika varandra, så jag tycker nog att dom är lika bra iaf.. ;P


Puss - Johanna Melin


Kommentarer
Postat av: astridddd

dom här bilderna på dig är sjukt läskiga :s vad hände egentligen?? :)



https://picasaweb.google.com/Mats.O.Melin/HopptraningRidlagerV262011Skogslotten#5623758057270582962

2011-07-18 @ 13:04:02
Postat av: astrid igen

länken blev typ vit

2011-07-18 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0