Rubrik

Just nu sitter jag i min säng och tråkar sönder...

Jag och Ellen va med Henke och Abbe ett tag, vi va nere vid pizzerian typ, för dom skulle bada..

Efter det gick vi hem till Henke och kolla på film. Den hette Tha Final.
Den handlade typ om någar ungdomar som hade blivit mobbade länge och nu skulle dom hämnas
genom att bjuda alla på ett party, för att sedan tortera alla.. Hann dock aldrig se klart den, men det kanske
vi gör imorgon.

Jag kanske sover hos Ellen imorgon också, men vi får se..!

Idag/igår (klockan är över 00.00.. ;P) på terräng träningen va han töntig..
Eller i alla fall i börja, sen va han super fin!<3
Han tycker att det är kul att hoppa fast hinder.













Puss - Johanna Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0