Säffle!

Förlåt för att jag inte bloggade igår! Men jag kom hem och va supertrött!

Idag blev jag väckt runt halv 11 och då åt jag frukost. Efter det har jag bara sutit vid datorn
och lyssnat på musik. Jag ska snart börja packa, ska ju till landet i två veckor...
Tessan skulle ju ha fölt med men hennes kusiner kommer den i veckan så hon kan inte .. -.-
Blää på henne då!! ;*

Vi åker någon gång på eftermiddan, sen så kommer vi sitta i bilen i typ 4 och en halv timme .. -.-
Ska lugnt ha en kudde o filt i bilen!

Det jobbigaste är katterna! Dom sitter och jamar 24/7 . . .

Jag kommer definitivt ha med datorn och kameran! Men om det är superväder helatiden
så kommer jag bara att uppdatera på kvällarna! + att jag kommer läsa ganska mycket.
Jag läser just nu en bok jag har fått lånat från min kusse.
Den heter: The Dark Divine, jag har ite kommit så långt, men än så länge
är den asbra!

Tycker att ni ska läsa den!

Boken börjar såhär:

Sacrifice
Blood fills my mouth. Fire sears my veins. I choke back a howl. The silver knife slips-the choice is mine.
I am death or life. I am salvation or destruction. Angel or demon. I am grace.
I plunge in the knife.
This is my sacrifice-
I am the monster.


Men nää! Nu måste jag fortsätta!
Vi hörs senare!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Ellen

SLUTA SKRIVA 'NÄÄ' I SLUTET AV VARJE INLÄGG PLUS ATT JAG ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG MASSOR !! <3333

2011-07-09 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0