Usch fy fan!

Asså åhh!!!!!!!! Varför ska det åska så jävla mycket????????
Nu har det åskat två kvällar/nätter i rad.. ;o





Jag lovar! Det ser fan ut såhär i Lindö/Norrköping 24/7..

Jag har stått ute lite och filmat när det åskar.. Så ni får 2 filmer senare!

Pappa sa just att på 100 kvadratmeter har det redan regnat 3700 lite!!!!!!! FTW?!?!?
Och nu sa han att han precis räknade ut att det har redan regnat 51000 liter på våran tomt!!!! ;OO OMFG!
Det är grymt mycket!

Efter som vi har dragit ut alla sladdar så kör jag internet via telefonen, meeeeeeen nu har jag inte någon servic längre..
Så när jag publicerar det här så har det väl gått några timmar sen jag skrev klart det..!

Nahe.. nu funkar det igen, haha ^^


Puss - Johanna Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0