Wakei wakei

just nu sitter "A", Ellen och Jag vid frukost bordet och äter frukost.
Fast det är bara jag och Ellen som äter.. "A" gick upp klockan 07.00.. ;o
Hur orkar man ??


Igår: Efter Ellen hade kommit så studsade vi studsmatta med "A" ett litet tag, sen gick hon och la sig.
Ellen och jag satt vid datorn ett tag, och sen vid halv 12 kanske så gick vi upp på loftet och bäddade.

Efter det gjorde vi oss iordning, och efter det gick vi upp och snackade ett bra tag. Jag tror vi släckt lampan klockan 03.00 eller något.. Och idag gick vi upp.. nu!

Ellen sitter med min telefon och nördar Robot Unicorn Attack (eller hur det nu stavas..)



Ellen och jag just nu.. As heta asså! -.- Eller inte!?


Puss - Johanna o Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0