Why am i crying...

Hellu!

Jag har precis kollat på film med familjen.
Imorgon har jag inte något alls inplanerat.. så jag ska väl bara chilla lite. Jag kanske sticker ut och springer lite.

Jag vet inte varför, men jag har börjat skriva lite.. ibland får jag lite små ryck och tycker att det är lite roligt.
Det varar dock inte så länge..

Det börjar så här:

I thought we had something.
But halfway in, you destroyed it.
You said that I wasn’t the only girl in your life, you said that you needed time to think.
I gave you that time, and one day you said that I wasn’t that ”one”.

Jaha.. det va början..

Jag ska väl snart göra mig iordning och gå o lägga mig, för att sen sova hela dagen och springa på kvällen..


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0