Gårdagen

Igårkväll:

Igår kväll satt jag och kollade på film, när filmen va klar så cyklade jag till slipen.
Där mötte jag Henke, Titus, Jens, Dylan och 4 till. Dom skulle bada!
Kalt?



Haha, klockren bakåtvolt Henke! (Den andra som hoppade/voltade)

Efter dom hade badat klart, drog jag och Titus och Henke hem till till Henke. Vi gjorde inte så mycket där, vi kollade på tv .. :P

Sen drog jag hem! Mamma och pappa satt där nere och kollade på en Bond film, haha.
Det va ju aslänge sen man såg dom ju!

När filmen var klar va jag trött så då gjorde jag mig iordning, sen gick jag till mig sköna säng och la mig.
Typ 2-3 minuter efter jag hade släckt kände jag hur något kröp på min arm.
Jag typ fick panik, men jag vågade inte röra mig, men tillslut så vända jag mig om och tände lampan.
Då såg jag att det var en jävla spindel! Den va ganska stor faktiskt, som två tummnaglar tillsammans.

Jag skrek som fan och kasta mig upp ur sängen. Jag gick in till mamma och pappa och bad pappa att döda den!
Jag vet att man inte ska döda dom, men vadfan skulle jag göra??
Usch! Jag kunde typ inte sova, för jag kände fortfarande hur den kröp på min arm, fast den självklart inte gjorde det!


Idag:
Idag vaknade jag vid 9 för att mamma sa att det va sol ute. Då tänkte jag att jag skulle passa på att sola lite.
Men typ efter 4-6 minuter så kom det massor med moln ...

Jag har fotat lite. Det är typ 3-5 kort på fåglar.
Ni får dom så fort jag har laddat upp dom på datorn!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0