@ home

Yess! Nu är jag hemma efter en lååång dag på stan med Hannah och Therese.
Hade grymt kul faktiskt!
Vi chillade mest bara och hade kul, så jag hittade ingenting. :/

Efter Hannah hade åkt hem/till sitt land, så va jag och tessan kvar en stund.
Vi "hittade" ett par grymt sygga killar :$ haha, dom sprutade vatten på oss men en lite vattenpistol ;o
haha, jag blev asblöt. Efter det så gick tessan ner till resecentrum och jag gick till södertull.
Där satt typ 6 killar som va jätteläskiga .. Dom bah: Tjaa! Vad heter du då?
Menmen, skitsamma! Jag tog bussen hem och sedan dess (va typ hemma för 5-10 minuter sen) så har jag
suttit vid datorn.

Jag har inte tagit några nya bilder men det gör jag säkert snart. Vi får se!

Nu ska jag cheka om det är någon rolig som har lust att gå ut ikväll!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0