Packning pågång

Japp, vaknade vid 10 i 10 idag, då tänkte jag att jag kunde sova till halv 11... men nejnej, jag vaknade nu... -.-
Men det gör inget.
Jag gick upp direkt då och nu håller jag på att packa förfullt.

Haha, jag ska vara där i 3 dagar och jag har med mig saker för 2 veckor typ.

Väskan innehåller:
3 par shorts + ett par jogging shorts
2 par jeans + ett par mukisar och ett par jobbing/spring byxor
4 par munkis -tröjor
1 transparant skjorta
2 magtröjor, 3 linnen och 1 byster (stavning)
Typ 30 trosor och bh's (nu överdriver jag, men ni fattar säkert att det betyder förmånga)
3 par strumpor, 1 keps

Nu medans jag packa så lyssnar jag självklart på musik. Idag blev det lite Vampire Diaries musik.



Det här är låten jag lyssnar på...



Enjoy The Silence

Jag uppdaterar säker senare, men jag är inte säker, så jag gör ett tidsaktiverat inlägg också!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0