Bilder + Dagens Outfit

Jag var ju på stan igår. (Jag vet att jag har skrivit det typ as många gånger, men ändå..)

Här kommer bilder på vad jag hittade :)





Det här är magtröjan..<3 Från BikBok



Och det här är den transparanta (stavning) skjortan jag pratade om förut.
Från Monki
.................................................................................................

Dagens outfit:





Svart bas/brottarlinne - ?
Svart transparant skjorta med läderfickor - Monki
Tiger Of Sweden jeans - D & Company


Puss // Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Emma Staaf

Om du ändå var lite större så kunde jag ju låna kläder utav dig ;) Du får helt enkelt växa snabbare!

2011-03-09 @ 16:49:04
URL: http://emmastaaf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha.. jag växer lååååångsamt ;) haha..<3

2011-03-09 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0