Förlåt, förlåt, förlåt !

Förlåt för den superdårliga uppdateringen! Men blogg.se har typ inte fungerat! Eller asså, det funkade inte när jag tittade i förrgår, och jag hade inte tid att blogga igår..<3

Dagen:
Skolan kl 08.00, slutade kl 15.10.. Drog till stallet typ direkt och där va Therese <3

Vi tog en as rolig ridtur i skogen, fan va kul det va! Haha, hästarna va as pigga och när vi galopperade drog dom, vi fick inte stopp på dom! Dom stannade först när vägen tog slut, haha!

Sen kom jag hem, hoppade in i duschen och nu sitter jag vid matbordet.

Om typ 10 minuter ska jag gå in på rummet och titta på ett avsnitt av "The Vampire Diaries", ÄLSKAR !!!!!!

Ni får en gammal bild på mig här ;) Har inte tagit några nya som är bra .. <3
Puss o Go'natt alla söta! <3


Puss // Johanna Melin <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0