Funderar...

Jag funderar på att börja blogga igen.. Vad tycker ni?
Jag vet att typ alla har slutat att läsa min blogg, men det kommer att bli ändring på.. fast jag kommer bara blogga när jag har tid, vilket jag inte har överdrivet mycket av.. ;( Haha

Idag har inte hänt mycket.. skolan började klockan 08.00 och slutade klockan 15.00, sen åkte jag och Tessan hem till  mig. Vi gjorde typ inget menmen.. haha :)) Hon givk typ hem vid 5. Efter det städade jag och sen duschade jag, det var as skönt <33

Men nu ska jag titta på Family Guy :)<3



Haha, en gammal bild på mig :)<3


Puss // Johanna Melin <33

Kommentarer
Postat av: Emma Staaf

Haha, Family Guy! :P Jag tror jag blir tokig på det programmet!

2011-03-01 @ 20:43:13
URL: http://emmastaaf.blogg.se/
Postat av: Emma Staaf

Förresten, härligt att ha dig tillbaka! ;)

2011-03-01 @ 20:43:25
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0