Klar..

Japp, nu har jag städat klart.. fy fan va det var jobbigt.. o vet ni vad jag fick för allt?? 100 kr.. -.- Usch vad snålt!! (Tycker jag i alla fall)..
Ska aldrig städa huste igen om jag bara ska få 100 kr..! Men mamma har i alla fall sagt att hon kan betala till en ny vår/sommar jacka, och det tycker jag var snällt! Tack mammis!<3
Nu blir det käk. Kött o potatis.. mumma! Vi ska se på någon film också, men jag vet inte vilken än, men vi höres imorgon igen. (Tror jag).
Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämd 123 ? jag får ingenting om jag städar huset, för jag hjälper till i min familj ...

2011-03-27 @ 16:47:29
Postat av: Anonym

bortskämd..

2011-03-28 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0