matte

Matte lektionen har precis börjat och jag ska snart börja jobba. ;)

Efter den här lektionen är det lunch och efter det har vi svenska eller So, efter det är det gympa och sen hälsa, på hälsan ska vi köra Zumba, fan va chill! haha ^^

Jag är as trött, för jag hade as svårt för att sova inatt, det är nog på grund av att en av mina katter inte mår så bra.. :( hon ska till "farbror Doktorn".. Hoppas att det blir bra, men i alla fall. Jag sov typ bara en halv timme, jag somnade typ vid kvart i 6 på morgonen och vaknade kvart över för att mammas väckarklocka började pipa, så ikväll ska jag bara plugga lite o träna lite, sen ska jag sooooova!

Nää, nu måste jag börja jobba!




Puss - Johanna Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0