Rubrik

Jag har precis kommit hem från stan. Jag hittade en as nice bh, men jag hade inga pengar med mig så jag la undan den så fick mamma hämta den ;P sen har hittat ganska många saker som jag vill ha! ;) Haha.. men tror jag får vänta tills jag har pengar..
Dagen: 08.00 Hade jag utvecklingssamtal, det gick bra! 15.00 Gick jag och Tessan in till stan, där träffade vi Ellen o hennes mamma, dom skulle kolla på fotbollsskor till Ellen. <3 Typ vid 16.50 kom bussen som gick hem.
Nu ska jag plugga till Spanska provet som är imorgon. Blää... -.- Efter det blir det lite träning för mage och lår. Efter det vet jag inte.. Kanske kommer lata mig lite o titta på en film? Jag vet inte än..<3
Imorgon är det onsdag och då har halva veckan redan gått! Yey! Jag har räknat ut att det bara är (om man inte räknar med idag) 79 dagar kvar tills vi (på Dp) har sommarlov! Tycker det är as chill. haha ^^

 

 

Puss - Johanna Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0