Skolan

Just nu sitter jag i skolan.. börjar om 10 minuter. Då blir No <3

Skolan slutar klockan 15.10, då drar jag och Ellen hem till mig <3

Jag har typ inget att skriva om just nu.. men jag kommer nog blogga igen lite senare ikväll!

..............................

Dagens Outfit <3


Halsduk - Ginatricot
Tröja -  MQ
Tights - ?

(Det här är den ganska gammal blir, för idag har jag utsläppt och vågat hår)

........................................

GLÖM INTE ATT DET ÄR "VAMPIRE DIARIES" IKVÄLL KLOCKAN 20.00 PÅ 6:AN!



"The Vampire Diaries" in my heart 4-ever! <3


Puss // Johanna Melin <33




Kommentarer
Postat av: Ida :)

Vampire diaries är grymt!!! <3 :D

2011-03-04 @ 15:47:40
URL: http://iidamariiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0