Stetoskop.. Oj! Jag mena Mikroskop!

Hellu!

Idag på har jag, Wickan, Vickan, Ebba och Tessan kollar på blod i mikroskop! Det var AS fränt! :D

Typ alla sa att dom ville titta på sitt eget blod, men när det väl kom till att sticka hål vågade ingen!
Haha, fan va fega vi va! Så då fick våran lärare göra!
Men sen när vi hade tittat på hans blod så sa jag att jag ville göra!
Så jag gjorde det! Men det tog ett tag.. :P

Här kommer lite bilder:



Det fina mikroskopet, som jag kallade stetoskop! xd



Wickan som försökte sticka hål, men lyckades inte så bra..<3



Våran lärare..



Haha, det tog ganska låg tid innan det gick.. jag har klippt bort ganska mycket!

Haha, efter jag fick hål första gången så märkte jag att det inte gjorde ont, så då tog jag nålen och typ "högg" i handen..



Så här såg det ut när jag hade "huggit" klart.. ;)


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0