USA...

..
Jag har ju sagt tidigare att jag vill flytta till USA och plugga vidare där..?
Det kommer att bli dyrt så jag ska börja spara redan nu!<3 Jag började nu ikväll, men har redan typ 700 kr!
Det tycker jag faktiskt är ganska bra?

Men jag ska göra allt jag kan för att få pengar. Jag ska sälja försmå och gamla kläder. Tvätta bilarna här hemma och klippa gräset, kanske städa lite extra o så..? :) Låter inte det bra? Hihi ^^

Just nu funderar jag på om jag ska se på film elr inte?! Jag ska nämligen upp typ vid 5 img.. Men jag tror att jag ska göra mig i ordning, träna magen lite, sen krypa ner under täcket för att sen titta på film :)<3
Det låter som en bra plan tycker jag! Så vi ses!




Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0