Stockholm

Eh.. haha.. jaa.. det har ju varit ett tag sen jag blogga.. men jag ska försöka att sköta mig nu..
På lördag dra jag och Fillan upp till Stockholm och hälsar på Estrid och Lovisa!!
Det kommer bli BÄÄÄST! Det var as länge sen jag träffade Lovisa!<3
Estrid va ju här på påsklovet, men det kommer bli kul att träffa henne med!
Vi är bara där lördag till söndag.. :( menmen! Det är ju ett litet tag i alla fall..!!
Vi ska gå på Grönan någon av dagarna, sen vet jag inte om vi ska shoppa eller bara slappa.. ;P
Jag vill gå o shoppa någon av dagarna, för jag vill hitta en klänning till skolavslutningen.. <3
Jag kommer att ha med kameran så det kommer upp bilder senare :) <3
LUGNT ATT MAN SKA ÅKA!!
Men nu ska jag äta :)
Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0