I say boom boom boom

Jag och Ellen sitter i min säng och gör ingenting alls. Eller jo, Ellen pratar i telefon.

Förresten... är det någon som vet vad det är som hänt här i lindö? många som frågar, så jag undrar om det är någon som vet eller så...

Dagen har varit helt okej, allt började med att en viss preson ringde och väckte mig klockan 10.20, sedan satte jag på datarn och snacka med han där ett tag. Ellen vakan runt 11.20 någonstas och då gick vi upp och åt frukost. Efter det slöade vi i typ 2-3 timmar och kollade på vampire diaries!.
Sedan ringde Ebba och sa att vi skulle komma och möta henne, så vi gjorde det.

Typ vid halv fem gick jag och Ebba hem till Ebba och gick en promenad på kanske 45 minuter eller så.. sedan duschade jag och efter ett tag kom Ellen till Ebba och vid halv 7 ungefär så åkte vi inte till stan och åt. haha, sedan åkte vi hem igen.. jag vet.. så himla onödiga, menmen!

Sedan gick vi till Ellen och hon packade sina saker, sedan gick vi till Ebba och jag hämtade mina saker och sedan gick vi hem till mig. Ebba har åkte hem och nu sitter jag och Ellen som sagt i min säng...

Aa, det va dagen de..



finfint



ellen skyddar sin "buske" mot främande män...


-Johanna

Kommentarer
Postat av: hannah

älska ditt hår på bilden sötnos !

2011-11-07 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0