Stockholm Centrum

Bilkö i stockholm centrum är ju inte sirekt det roligaste man kan göra... Det kommer minst ta en timme innan vi kommer här ifrån.. och sen kommer det typ ta yttligare 2 och en halv timme hem.

Egentligen borde jag försöka sova för jag har bara sovit 2 och en halv timma inatt.
Jag gick och la mig klockan halv 11, men vaknade klockan tio i ett för att Linus spamm-smsa mig... sedan låg vi och smsa till fyra.. och då skulle jag gå upp, så... aa.. ni fattar?!

Men jag sov faktiskt i bilen på väg upp så jag är i alla fall inte superduper trött!

Jag uppdaterar mer ikväll eller imrogon!



-Johanna

Kommentarer
Postat av: linn laurin

hejj Johanna fin blogggg!!



Besök gärna min :)

2012-02-29 @ 22:55:40
URL: http://linnlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0