a long long time ago... I can still remember...

Det var ett bra tag sen jag blogga.. jag har ingen aning om varför jag gör så här.. jag bloggar ett tag, tar en ganska lång paus och sen börjar jag igen, kör på ett tag och sedan tar jag en paus igen.. ganska werd om ni skulle fråga mig..

Det har hänt VÄLDIGT MYCKET på den här tiden som jag inte har bloggat på.. jag orkar inte ens skriva om det..

Men jag kan skriva om dagen!
Jag vaknade klockan 20 i elva för att mamma ringde och väckte mig...
vif klockan halv 3 gick jag och mötte upp Ebba och Wickan, vi gick hem till wickan för att hon o Ebba skulle hämta lite saker innan vi stack in till stan. På bussen satt Hannah och Ellen. Vi klev av vid hörsalsparken och sedan gick vi och mötte upp Emma, Lisa och Linnéa. Vi satte oss och fika på Lindahls ett tag.
Typ vid halv 5 gick vi runt en liten snabbis på stan och kollade lite kläder.
Vi kvart över 5 tog alla bussen hem. Ända sen jag kom hem har jag inte gjort något alls.. eller jo!! Jag har pluggat.. Kul live man har då...!

Vet inte varför.. men jag är SJUUUUKT trött, så jag ska ta och sova nu!



Blid från i somras tror jag!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-lordag-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-22 @ 14:53:02
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0